Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

Αυτός ο άνθρωπος είναι ίνδαλμα..!


...κυκλοφορεί ανάμεσά μας και δεν τον έχει δείρει ακόμα κανένας !!!!
Έστω δεν τον έχουν γιαουρτώσει την ώρα που κάνει τις παρακάτω δηλώσεις...

«Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, μπορώ να πληρώνω τη μαριχουάνα μου, κι αυτό δεν είναι πρόβλημα» είπε μιλώντας στο BBC.

Ο Τζορτζ Μάικλ παραδέχτηκε πως η χρήση μαριχουάνας ίσως αποτελεί πρόβλημα για τον ίδιο, ενώ πρόσθεσε πως προσπαθεί διαρκώς να μειώσει την ποσότητα.

«Θα ήθελα να χρησιμοποιώ λιγότερο αδιαμφισβήτητα» δήλωσε και πρόσθεσε πως σε αυτό το επίπεδο η χρήση συνιστά πρόβλημα.

Ωστόσο, πρόσθεσε πως η συνήθειά του αυτή «δεν παρεμποδίζει με κανέναν τρόπο τη ζωή του».

Σε παλαιότερες δηλώσεις του είχε αναφέρει πως ο κόσμος θα ήταν καλύτερος, αν η χρήση μαριχουάνας ήταν νόμιμη.

Δε λέω, εντάξει, όλοι αγωνιζόμαστε για το δικαίωμα να λέει καθένας την άποψή του ελεύθερα, και θα συνεχίσουμε να το πράττουμε...
Αλλά, έλεος, ο άνθρωπος προτρέπει απροκάλυπτα στη χρήση ναρκωτικών !
Και μη μου πείτε ότι η μαριχουάνα και το χασίς είναι το ίδιο επικίνδυνα με το τσιγάρο , γιατί πρώτον ΔΕΝ είναι, και δεύτερον δε δίνω άφεση στο κάπνισμα τσιγάρου !
Είμαι 20 χρόνια καπνιστής και εδώ και 4 μήνες αναβάλλω το επόμενο !
Στο θέμα μας.
Δεν είναι μόνο οτι διαφημίζει τη χρήση ναρκωτικών αλλά μας δουλεύει κιόλας λέγοντας ότι είναι ευτυχισμένος γιατί έχει τα χρήματα να το κάνει!
Ενώ εσείς άφραγκοι, δεν μπορείτε και προφανώς δε θα μπορέσετε να απολαύσετε αυτήν την υπέροχη ηδονή !!!
Αφού μου ήρθε να κλάψω όταν κατάλαβα οτι δεν έχω τα χρήματα για να με ξαποστείλω μια ώρα αρχίτερα..!
Γι αυτό σας λέω γιαουρτώστε !!!!
Γιατί θα ξανάρθει σύντομα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: