Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2007

Έτσι απλά έμεινα ΑΦΩΝΟΣ !


Καταπληκτικό και συνάμα συγκινητικό..!

8 σχόλια:

kanataki είπε...

μόλις γίναμε δύο οι άφωνοι...

υγ (........)

artou είπε...

ναι το εχω βρει καιρό τώρα και μετά την αφωνία μου ήρθε ο ενθουσιασμός

πολύ γεναία κίνηση τους χαίρομαι αυτούς τους ανθρώπους είναι πιο δυνατοί από ΟΛΟΥΣ εμάς

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Τι όμορφη κίνηση... κάπως έτσι προχωράει ο κόσμος μπροστά.

Καφετζής είπε...

Ας αναλογιστούμε μόνο για πόσες μαλ@@ίες καθημερινά λέμε ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ !
Και έπειτα, βλέποντας αυτούς τους ανθρώπους ας ξανασκεφτούμε...τι ΜΠΟΡΩ τελικά αν πραγματικά ΘΕΛΩ !

Thodoris είπε...

Βρίζω τον εαυτό μου όταν κατά καιρούς γκρινιάζω για άσκοπα πράγματα και δε βλέπω την ομορφιά της κάθε μέρας, όπως τη βλέπει αυτός ο υπέροχος άνθρωπος...

Dr. Feleki είπε...

Το ειχα διαβασει καμποσο καιρο πριν... Υπαρχουν πολλες τετοιες ιστοριες, και ακιμα περισσότερες ανθρώπων που δεν μπορούν να τις βγαλουν μόνοι τους στο νετ ή στη δημοσιοτητα...

Ρε μου ηρθε μια ιδέα... μπας και μπορουμε εμεις;

Την καλησπέρα μου φίλε...

Καφετζής είπε...

Καλησπέρα Βρασίδα, και ναι η ιδέα σου δεν είναι απλά πολύ καλή...είναι ΟΜΟΡΦΗ και φυσικά ΜΠΟΡΟΥΜΕ...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.