Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Θα το εφαρμόσετε και στην Ελλάδα ? Να σας δώ !

Η νορβηγική εταιρία ειδών διατροφής Coop ξεκίνησε σήμερα διαφημιστική εκστρατεία με βασικό σύνθημα " Εάν δεν σας άρεσε το φαγητό μας, θα πάρετε τα χρήματά σας πίσω- χωρίς ερωτήσεις"

Με βασικό σύνθημα " Εάν δεν σας άρεσε το φαγητό μας, θα πάρετε τα χρήματά σας πίσω- χωρίς ερωτήσεις", ξεκίνησε τη διαφημιστική της εκστρατεία σήμερα η νορβηγική εταιρία ειδών διατροφής Coop. Η Coop, συνεταιριστική εταιρία καταναλωτικών προϊόντων και η δεύτερη μεγαλύτερη στη Νορβηγία, ανακοίνωσε ότι ο ανταγωνισμός μεταξύ των εμπόρων είναι τόσο έντονος και για να αποκτήσεις νέους πελάτες πρέπει να εφευρίσκεις νέους τρόπους και μάλιστα δημιουργικούς. Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρίας "εμπιστευόμαστε τους πελάτες μας, εάν δηλώσουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι με κάτι, δεν κάνουμε επιπλέον ερωτήσεις" και πρόσθεσε "εμείς θα επιστρέψουμε στον καταναλωτή το σύνολο των χρημάτων που έχει δώσει για την αγορά του προϊόντος μας".
ΑΠΕ-ΜΠΕ-REUTERS Κατερίνα Ιωαννίδου

Πηγή : www.pathfinder.gr

4 σχόλια:

Skouliki είπε...

αυτο ειναι πολιτισμικη ευγενεια προς τον πελατη

Ανώνυμος είπε...

fusika kai einai eugeneia...alla...nomizw de tha einai k polu eukolo na paroun ta lefta pisw...!!!!olo kai kapou tha exoun kapoia parametro!

Skouliki είπε...

ε ειπαμε ευγενεια οχι εκμεταλευση χαχαχαχαχ ελλαδα ειναι αυτη

Καφετζής είπε...

Σας λέω, έτσι και το επιχειρήσουν στην Ελλάδα...Επτωχεύσανε !
Θα πέσουν οι απίστευτες μασαμπούκες και ΟΛΟΙ μετά θα είναι "δυσαρεστημένοι"..!